30 september 2022

INJEKTIONSPREPARAT GER MERFÖRSÄLJNING

Pfizer ökar marknadsföringen för sitt nya bästsäljande preparat – som behandlar hjärtproblem – inklusive de som orsakats av Pfizer/Biontechs Comirnaty.

”Pfizer and Bristol Myers Squibb this month revived the “No Time to Wait” ad campaign urging people experiencing heart issues to visit their doctors. The two drugmakers developed and market Eliquis, the top-selling drug for the very heart conditions associated with people who received Pfizer’s COVID vaccine.”

Källa:

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras.

Genom att använda sidan, samtycker du till att all information som finns eller presenteras på denna webbplats inte är avsedd för någon form av diagnos, medicinsk behandling eller rekommendation, utan att den endast presenteras för utbildningsändamål av intresse för personligt bruk för läsaren, som själv tar fullt ansvar för dess användning. För ytterligare information och om sidans användande av så kallade kakor, GDPR, se även sidans  Integritetspolicy.